18 Aralık 2011 Pazar

yarın büyük gün....

kendimodam

merhaba yarın hayırlısıyla bebişim geliyo.....kızımın ismi zeynep derin  insallah sağlıklı bir şek,lde olur.allah bütün doğum yapacak annelerin yardımcısı olsun....

16 Aralık 2011 Cuma

son durummmmmm

kendimodam

hamileliğimin 37.haftasında iken doktor doğum heran olabilir dedi ve heyecan başladı..allah herkesin yardımcısı olsun....görüşmek üzere....

13 Aralık 2011 Salı

! ! Ruşyena ! !: 2. hediye çekilişi

! ! Ruşyena ! !: 2. hediye çekilişi: Merhaba Arkadaşlar 2. çekilişimiz aralık ayına denk gelince ben de yollayacağım hediyelerin yeni yıla özel hediyeler olmasını tercih ettim...

kendimodam

10 Aralık 2011 Cumartesi

Moda Kulisi: İlk Hediye Çekilişim

Moda Kulisi: İlk Hediye Çekilişim: Herkese iyi akşamlar, Blogum bir buçuk aylık oldu ve bugün 100. izleyicime ulaştım :)) Çoook mutluyum. Bunun şerefine bir hediye vermek ist...

kendimodam

deepbeauty: Benim Hediyelerim:))

deepbeauty: Benim Hediyelerim:)): Sonunda çekilişe zaman ayırabildim. Uzun süredir aklımdaydı. Ancak fırsatım oldu. Hediyeler : El çantası - taft saç spreyi - Biopon saç k...

kendimodam

Dilos'un Kayfesi: Yılbaşı Çekilişi - Çam Ağacınızın Altına Hediye Bı...

Dilos'un Kayfesi: Yılbaşı Çekilişi - Çam Ağacınızın Altına Hediye Bı...: Bu yıl benim yılım olsun istiyorum. Yani dileyen herkesin olsun tabii.. 2012 benim mezuniyet yılım 2012 benim asıl hayata adım attığım yı...

kendimodam

Alice in Shoppingland: Sürprizzz Hediye Çekilişim !

Alice in Shoppingland: Sürprizzz Hediye Çekilişim !: Yeni yıl yaklaşıyor! Tüm bloglarda hediye çekilişleri devam ederken, ben de sizler için küçük bi hediye aldım ! Twitter'daki takipçilerim gö...

kendimodam

! ✿ Tiryaki Hobi ✿ !: Hediye Zamanı - Çanta içi düzenleyici

! ✿ Tiryaki Hobi ✿ !: Hediye Zamanı - Çanta içi düzenleyici: Var mı isteyen? :) İsteyenlerin çekilişi duyurup, bu posta yorum olarak bırakması yeterli. İlk kez iç kısma da cep eklemeye ç...

kendimodam

8 Aralık 2011 Perşembe

bebeğimin şekerleri....




kendimodam

merhabalar...

bebeğimin hastane şekerleri hazır sizlerle paylaşmak istedim bakalım beğenicekmisiniz.arkadaşım bahar dan ve aysundan hediye...kendi elleriyle yaptılar.ben çok beğendim..mevlüt için şekerleri ise kendim yapmaya çalışıcam bakalım benim yaptıklarım güzel olucakmı?

.: Hediye 3: Yılbaşı Klasikleri :)

.: Hediye 3: Yılbaşı Klasikleri :): katılmak için; http://edankb.blogspot.com/2011/12/hediye-3-ylbas-klasikleri.html Tabii ki tombala! Noel zamanına dair çok sevdiği...

kendimodam

.: YILBAŞI HEDİYE ÇEKİLİŞİ

.: YILBAŞI HEDİYE ÇEKİLİŞİ: katılmak için; http://edankb.blogspot.com/2011/12/yilbasi-cekilisleri.html Öncelikle üç farklı hediyem olacak, blogda bir sürü farklı ko...

kendimodam

Rengarengo Shop'tan 8 Kişiye Hediye

Rengarengo Shop'tan 8 Kişiye Hediye

kendimodam

Dürr-i Yekta: BENİMDE HEDİYELERİM VAR

Dürr-i Yekta: BENİMDE HEDİYELERİM VAR: Birçok blogger arkadaş bloğunda hediye çekilişi yapıyor, birkaç tanesine katılmışlığım ve eli boş dönmüşlüğüm var o şans denen şey bana çok ...

kendimodam

6 Aralık 2011 Salı

Yağmurun Modası: 300. İzleyici Hediye Çekilişimm :)

Yağmurun Modası: 300. İzleyici Hediye Çekilişimm :): 300. izleyicim dolduğunda bir çekiliş yapacağımı duyurmuştum ama o günden sonra birazcık zaman bulamama problemin yüzünden zaman ge...

kendimodam

3 Aralık 2011 Cumartesi

Makyaj Günlüğü: Yeni Yıl Hediyeleriniz Hazır...

Makyaj Günlüğü: Yeni Yıl Hediyeleriniz Hazır...: Yeni yılın ve Makyaj Günlüğü'nün 2000. izleyicisinin gelişine kısa bir süre kala, bir yarışma yapmazsam olmazdı. Bu sefer bir değil, ...

kendimodam

1 Aralık 2011 Perşembe

doğum izni....

kendimodam

merhabalar 35.hafta hamileliğe girerken bugünden itibaren doğum iznine ayrılmış durumdayım.bu saat oldu evdeyim çok garip geliyo..işe gitmemek.!!!.o kadar çok yapmam gereken iş varki evde hangisinden başlıcam....bebek hazırlıkları daha bitmedi.umarım doğuma kadar yetiştirebilirim herşeyi ...umuyorum....

30 Kasım 2011 Çarşamba

bebeğimizin beşiği hazır...





kendimodam

merhabalar... beşiği alalı uzun zaman oldu ama bir türlü bir zaman bulup kuramamıştık e artık benimde hamileliğimin 35.haftasına girerken pazar günü izin günümüzde bebeğimizin beşiğini kuralım dedik eşimle...ben pek yardımcı olamasamda :)))şu an sadece küçük beşik aldık inşallah bebeğimizin odasını 5 aylık olduktan sonra düşünüyorum.beşiği nerden aldım onuda söyleyeyim...mothercare mağazasından çok uygun fiyata aldım.mothercare in meşhur pırlanta günlerinden bulmuşken kaçırmayayım dedim...yatağı,nevresim takımı dönenceside tamam ama daha yerleştirmedim,doğum iznine yarın başlıyorum işimde bugün son günüm.izne çıknca herşeyi tamamlayınca sizlerlede paylaşıcam...görüşmek üzere......

24 Kasım 2011 Perşembe

öğretmenler günü

kendimodam

tüm öğretmenlerin...özellikle eşimin öğretmenler günü kutlu olsun....

22 Kasım 2011 Salı


kendimodam

merhabalar hamileliğimin 8 ayına girerken daha hiç bir hamile kıyafeti almadım.bu sweat ı görünce dayanamadım çok beğendim alayım dedim.8 gün sonra  doğum iznine çıkıcam rahat rahat evdede rahat bişeyler giymek lazım.... pullu detayları çok hoşşşş

32.haftalık hamilelik halim

kendimodam

18 Kasım 2011 Cuma

30 haftalık hamilelik halim

kendimodam

buda 30 haftalık hamilelik halim ...şu an 33.haftaya giricem çok büyüdü göbeğim  artık son aylara doğru gerçekten insan şişiyomuşşş:)))

bebeğime yeni aldığım ciciler...


kendimodam

dayanamadım yine dün bebeğime ciciler aldım fiyatlarıda çok uygundu...bebek hazırlıklarını yakında sizlerle daha uzun uzun paylaşıcam...görüşmek üzere

17 Kasım 2011 Perşembe

çatı katı blogundan hediye çeklişi.....

kendimodam

"www.eczanemizde.com ve Çatı Katı Blog işbirliğiyle Flormar Makyaj Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır.. sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz buraya tıklayın,çekilişe katılın :) "

14 Kasım 2011 Pazartesi

29.HAFTALIKHAMİLELİK

kendimodam

29 haftalık hamilelik resmim uzun zamandır yine giremedim bloğuma artık çok ilgilenemiyorum doğum zinine çıktığımda umarm iyi hissederim kendimi e bloğumla ilgilenebilirim.şu an 32 haftadayım yavaş yavaş doğum yaklaşıyor bakalım hayırlısı...

31 Ekim 2011 Pazartesi

28 haftalık hamilelik halim

kendimodam

bu hafta artık 30 haftalık oldu bebişim ama ben 2 hafta önceki resmimi paylaşayım dedim.işte benim 28 haftalık hamilelik halim

25 Ekim 2011 Salı

27 haftalık hamilelik halim....

kendimodam

merhabalar uzun zaman oldu yine hamilelikten dolayı uzun aralar veriyorum.Bu sıralarda malum hem terör olayları hemde van depremi derken gerçekten ülkemiz zor günler geçiriyo..allah yardımcımız olsun .....uzun zamandan sonra yaklaşık 2,5 hafta önceki halimi sizlerle paylaşmak istedim bu resimde tam 27 haftalık hamile idim şu nada tabiki artık 29 oldum yavaş yavaş doğum yaklaşıyo bakalım hayırlısı olsun..görüşmek üzere diyorum işler beni bekliyo....

26 Eylül 2011 Pazartesi

beğendiğiniz bebek isimleri neler????

kendimodam

11 Eylül 2011 Pazar

sevdiğiniz bebek isimlerini bekliyorum..

kendimodam

merhabalar bebeğime isim arıyorum...isim seçmekte çok kararsızım bu yüzden sizlere beğendiğiniz kız bebek isimlerini bekliyorum..yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

11 Eylül 2011 Pazar

sevdiğiniz bebek isimlerini bekliyorum..

kendimodam

merhabalar bebeğime isim arıyorum...isim seçmekte çok kararsızım bu yüzden sizlere beğendiğiniz kız bebek isimlerini bekliyorum..yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

10 Eylül 2011 Cumartesi

bebek odaları.....


merhabalar yeniden araştırmalara devam beğendiğim bebek odaları ilk birinci resimdeki favorim...siz hangisini beğendiniz bakalım?







kendimodam

7 Eylül 2011 Çarşamba

bebek şekerleri......

kendimodam

merhabalar yine çok ara verdim.malum bi yandan iş biyandan hamilelik ara çok verdim..bu sıralar bebeğime yoğunlaşıyorum.artık 5.5 aylık oldu..yavaş yavaş kilo almaya ve karnımda çıkmaya başladı,hareketlerim kısıtlanmayada başladı tabiki....zaman çabuk geçiyo.bu arada bebek şekerlerini araştırmaya başladım.çok çeşit var karar vermek zor.doğum iznine çıkınca belki kendimde yapabilirim diye düşünüyorum bakalım...neyse iş beni bekler...görüşürüz...canlar

25 Ağustos 2011 Perşembe

-tez butikte alışveriş başladı....

kendimodam

merhabalar en sonunda tez butik açıldı..dolabimdan hiç kullanmadığım veya çok az kullandığım kıyafetler satışta sizde göz atmak isterseniz ken di blogumda hemen sağda (Tez Butik) üzerini tıklayın..alışveriş yapmak isteyenler kendimodam@gmail aderesine mail atabilirler..bu arada sadece kıyafet olmayacak takılar-tokalar-kitaplar yani herşey tez butikte....

yeniden merhaba uzun zaman oldu....

kendimodam

merhabalar uzun zaman oldy ben birtürlü blogumla ilgilenemedim ama malum hamilelik aynı zamanda iş güç ve haftada 1 gün izin olunca hangi birini yapacağını şaşırıyor insan 3.5 ayım zorlu geçti baya şu anda tam 5 aylık oldu bebişim..bu arada sevdiğiniz bebek isimlerini bekliyorum...umarım zorluk çekmem..yakın zamanda hamilelik resimlerimi paylaşıcam sizlerle.yanlız bişeyler yazıp paylaşmayı çok özlemişim...umarım bundan sonra ara açılmaz diyorum ve görüşmek üzere......

24 Haziran 2011 Cuma

uzun zaman oldu.....

kendimodam

merhabalarrr uzun zaman oldu tam 4 hafta..malum hamileliğimin ilk 3 ayı zorlu geçiyo....malesef iştahım pek yok 3 kilo verdim...doktor normal diyo nasıl olsa çok fazlasını daha sonra alıcammmm:))))kendimi iyi hissetttiğm zamanlarda bloğuma girmeye çalışıcam.çok özledim bişeyler yazmayııı..şu an işe gitmem gerek görüşürüz......

25 Mayıs 2011 Çarşamba

bebek bekliyorum:))))))

kendimodam

uzun zamandır bloguma giremedim...özledimmmm..çok tatlı telaşım var şu anda geçen hafta hamile olduğumu öğrendim....şu anda 7 haftalık..çok güzel bir duygu  umarım herşey yolunda gider sağlıklı bir bebeğim olur....çok mutluyummm...sürekli doktor arayışındaydım biryandan iş biryandan doktor.bir yandan iştahsızlık ve mide bulantıları....şimdiden bebşim kendini hissettiriyor bana.....bütün anne olmak isteyen arkadaşlara en kısa zamanda insallah allah anne olmayı nasip eder........şimdilik hoşçakalın....

11 Mayıs 2011 Çarşamba

gelinlikli resmim..

kendimodam

bana herşey yakışır yarışmasında bu haftaki konsepti gelinlikmiş..ben dururmuyum sizlerle gelinlikli resmimi paylaşayım dedim..Ama gelinliğim 4 yıl öncesi şimdiki gelinlikler daha güzel tabiki....

8 Mayıs 2011 Pazar

ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN....

kendimodam

DAHA YENİ GELDİM CANIM ANNEMİN YANINDAN.ÇOK MUTLUYUM...UMARIM BİRDAHAKİ YILA BENDE ANNE OLURUM........TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...

6 Mayıs 2011 Cuma

beğendiğim iki güzel kombin...


kendimodam

bu resimleri çekeli baya oldu ama sizlerle paylaşmak bugüne kısmetmiş.mağazaları dolaşırken beğendiğim iki güzel kombin tabiki bence güzel...sizce.

sanırım ben kahverengi ve tonları hastasıyım...:)))))

4 Mayıs 2011 Çarşamba

Giveaway...

Giveaway...: "Yapmanız Gerekenler; * İzleyicim olmanız... * Bloğunuz var ise bloğunuzda, facebook veya twitter hesabınızda çekilişi duyurmanız... ..."

kendimodam

papatya.....................


kendimodam

baharın müjdeciçiçeği papatya...
en sevdiğim çiçek....sade ve çok güzel...bahar bir türlü gelemesede :)))bir an önce bu montlardan kurtulmak istiyorum:(((gerçi bu resmi çekeli uzun zaman oldu ama paylaşmak istedim...

2 Mayıs 2011 Pazartesi

güzel .......

kendimodam

bu ayakkabıları çok beğendim.....

ilginç ayakkbılar...

kendimodam

internette dolaşırken bu ayakkabılara rastladım çok ilginç geldi bana paylaşayım dedim...siz beğendiniz mi?

29 Nisan 2011 Cuma

istanbul eğitim kombinim..


kendimodam

merhabalar    uzun zaman oldu bloger yasak kalktı ama ben bu iş yoğunluğundan birtürlü birşeyler yazıp paylaşamadım:(((

çok sevdiğim elbisemi giyeyim dedim..gerçi bu kombininm mart ayından kalmaistanbula eğitime gittiğim zamanki halim eee blogerda o sıralar yasaklandığı için paylaşamamıştım.

nasıl buldunuz bakalım?