30 Kasım 2011 Çarşamba

bebeğimizin beşiği hazır...





kendimodam

merhabalar... beşiği alalı uzun zaman oldu ama bir türlü bir zaman bulup kuramamıştık e artık benimde hamileliğimin 35.haftasına girerken pazar günü izin günümüzde bebeğimizin beşiğini kuralım dedik eşimle...ben pek yardımcı olamasamda :)))şu an sadece küçük beşik aldık inşallah bebeğimizin odasını 5 aylık olduktan sonra düşünüyorum.beşiği nerden aldım onuda söyleyeyim...mothercare mağazasından çok uygun fiyata aldım.mothercare in meşhur pırlanta günlerinden bulmuşken kaçırmayayım dedim...yatağı,nevresim takımı dönenceside tamam ama daha yerleştirmedim,doğum iznine yarın başlıyorum işimde bugün son günüm.izne çıknca herşeyi tamamlayınca sizlerlede paylaşıcam...görüşmek üzere......

5 yorum:

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

allah kucağında göstersin canım çok tatlı heyecanlar bunlar...
ben de 36. haftamdayım ve hala bir beşiğe karar veremedim
beşik hoşuma gitti
fakat ben mother care de bu beşiği gördüğümde fiyatı oldukça yüksekti
sen ne kadara aldın?

kendimodam dedi ki...

teşekkür ederim large fashıon seninde bebeğini allah kucağına sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin.ben beşiği sanırım ekim ayında almıştım 125 tl dediğim gibi her ayın 15 inde pırlanta günleri oluyo birdaha bu fırsat ele geçmez diye aldım.bende çok beğenmiştim fiyatı yüksek diye daha önce alamamıştım.seninde az kalmış doğuma umarım güzel bir karar verirsin beşik konusunda görüşmek üzere....

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

her ayın 15 inde indirim m varmış?
süpermiş bu
bütün ürünlerde mi var? bilgin var mı acaba?
ben çeşme de oturuyorum o yüzden indirimlerden pek haberim olmuyo
bunu duyduğuma sevindim

kendimodam dedi ki...

merhaba large fashıon...her ay bazı ürünlerde %50 indirim oluyo bazen 3 gün sürüyo bazen daha kısaa mesele bu ay 3 gündü bana mesaj olarak geliyo..sende mağazaya gittiğinde mesajla bilgilendirilmek istediğine dair form doldur..bilgiler sanada gelsin bu ay bana haber gelince blogundan sana ulaşırım ayrıca hangi ürünlerde indirim var isede bildiririm.görüşmek üzere

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

yardımın için çok teşekkür ederim
görüşmek üzere