25 Mayıs 2011 Çarşamba

bebek bekliyorum:))))))

kendimodam

uzun zamandır bloguma giremedim...özledimmmm..çok tatlı telaşım var şu anda geçen hafta hamile olduğumu öğrendim....şu anda 7 haftalık..çok güzel bir duygu  umarım herşey yolunda gider sağlıklı bir bebeğim olur....çok mutluyummm...sürekli doktor arayışındaydım biryandan iş biryandan doktor.bir yandan iştahsızlık ve mide bulantıları....şimdiden bebşim kendini hissettiriyor bana.....bütün anne olmak isteyen arkadaşlara en kısa zamanda insallah allah anne olmayı nasip eder........şimdilik hoşçakalın....

7 yorum:

mimozayım dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun bebişin. nebde 11 haftalık hamileyim. Şuan bloglarda hamile olan o kadar çok bleger varki. Sanırım bi nüfus patlaması yaşıyoruz.

Miss Sensible dedi ki...

canım benim çok tebrik ediyorum. İnşallah çok rahat bir hamilelik dönemi geçirir ve bebeğini sağ salim kucağına alırsın :)

ev kuşu dedi ki...

cok güzel bi haber bu:) hayırlı olsun canım, rabbim sağ salim kucagına almayı nasip etsin...

mutfagabuyrun dedi ki...

hayırlı olsun canım.ALLAH isteyen herkese bu duyguyu tattırsın.öpüyorum.

kendimodam dedi ki...

çok teşekkür ederim arakadaşlar şu an biraz zor geçiyor ama....allah isteyen herkese nasip etsin...

mimozayım senin adena çok sevindim sana katılıyorum nüfus patlaması olucakkk...bu yıl anne olma yılıymış öyle diyorlar:)))

sevda-ev kuşu-miss sensible güzel yorumunuz için çok teşekkürler....

sibelce dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun canım allah analı babalı byutsun.darısı ısteyenlerın basına :)

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun bloguna ilk defa girdim ve çok güzel bi haberle karşılaştım çok güzel mükemmel bi hamilelik geçirip bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah:)