21 Mart 2012 Çarşamba

internet alışverişi....


kendimodam

havaların soğuk gitmesiyle doğum yaptıktan sonra uzun zaman evden dışarı çıkamadım kızım 3 aylık oldu havalar düzeldi ben daha yeni çıkabiliyorum..evdeyken e malum alışveriş yapamayınca internetten alışveriş sitelerine dadandım...öncden kendime alışveriş yaparken şu an sadece zeynep derinime alışveriş yapar oldum kendim ve eşim 2.plana atıldı öncelik her zaman bıdık oluyo..alışverişlerdede herşey bıdığa yapılıyo..bende kuzucuğuma aldığım cicileri paylaşayım dedim ben çok beğendim.zeynep özellikle oyuncağını çok sevdi...

2 yorum:

Filiz dedi ki...

bizde de durum aynı:)Zeliha haftaya 5 aylık olucak ve sürekli kıyafetleri küçülüyor,her çıktığımızda yeni bir cici alıp dönüyoruz eve:)iyi günlerde büyütün kızınızı,sağlıkla,mutlulukla..

kendimodam dedi ki...

teşekkür ederim filiz ..sizde zelihayı sağlıkla büyütün inşallah bu arada blogunu severek takip ediyorum.çok güzel blogun...zelihada çok tatlı maşallah allah nazarlardan korusun kuzucukları....